W dniu 2 września rusza ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij” zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją. Jest to kontynuacja wcześniejszej inicjatywy, która miała na celu zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach. W roku ubiegłym na drogach zginęło blisko 1 900 osób, co podkreśla wagę problemu. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kierowców na konsekwencje nadmiernej prędkości oraz edukacja w zakresie bezpiecznego prowadzenia pojazdów.
W ramach kampanii „Mistrzu, zwolnij” PZU planuje przeprowadzenie szerokiej akcji informacyjnej, której kluczowym elementem będzie dystrybucja miliona naklejek z hasłem kampanii. Policjanci, podczas rutynowych kontroli, będą rozdawać te naklejki oraz ulotki informacyjne, co ma przyczynić się do zwiększenia świadomości kierowców na temat zagrożeń związanych z jazdą na przekroczenie prędkości. Inicjatywa ta ma również za zadanie wspierać budowanie kultury społecznej, w której reagowanie na niebezpieczne sytuacje drogowe stanie się standardem.
Kampania, oprócz działań edukacyjnych, obejmuje także produkcję spotów reklamowych, w których ukazane zostaną niebezpieczne zachowania na drodze. W miejscach o dużym natężeniu ruchu umieszczono również billboardy przypominające kierowcom o ryzyku związanym z ostatnimi kilometrami podróży. PZU planuje także zorganizowanie konkursu, w ramach którego zwycięzcy będą mogli doskonalić swoje umiejętności jazdy. Całość działań ma na celu nie tylko wzmocnienie komunikacji w zakresie bezpieczeństwa, ale również inspirowanie kierowców do odpowiedzialnego prowadzenia pojazdów.
Źródło: Policja Chełmża
Oceń: Nowa kampania PZU i Policji „Mistrzu, zwolnij” ma na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach
Zobacz Także